Söndag...

JObbade igår. Hela dagen. Var helt slut igår när vi kom hem och la oss.
Mina fötter värkte så.
Men det var kul. Jag har saknat det:) It´s good to be back. Även om det bara var för 1 dag!

Ibland tänker man på val man gjorde. Som fick en och hamna där man är idag. Jag undrar om jag hade valt annat hur det hade sett ut. Det är så långt bort från att jag ska förstå. Osannolikt. Men ändå helt möjligt.
Igår var en dag som hade förändrat mitt liv om jag tidigare gått en annan väg.
Men jag är lycklig över den vägen jag nu valt. En väg tillsammans med J. Ett liv tillsammans med J.
Och snart ett eget boende tilllsammans med J:) Jag längtar så!

Idag blir det städ dag inne i stan. Ska snart käka frukost och packa med mig matsäck, sen åker jag mot staden:)
Skönt att amn slipper klä upp sig för att städa;) För jag känner redan nu att detta är en slappar dag:)


J gav mig en bunt rosor igår:) 10 stycken.
Jag ÄLSKAR dig. Jag vill leva med dig. Du är det bästa som finns.
Och jag är så lycklig med dig! Ingen har fått mig att skratta så mycket som du!
DU är mitt liv!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0