Planer för fredagen?

Har precis kommit hem från ett försök att skotta fram em parkerings plats till BMW:n inan vi ska sälja den. Den måste ju ha någonstans att stå:) Jag gav upp efter ett par meter, då jag hade en skyffel som var ungefär 20 cm bred. Det känndes lönlöst. Så den hamnade på en redan skottad parkeringsplats på en parkering lite längre bort. Jag hoppas att de går:) Ska ringa hyresvärden och be honom fixa ett par parkeringsplatser för våra bilar, tills vi flyttar in:)

Jag ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag försöka lokalisera mitt körkort som jag hade på mig igår kväll när jag hämtade A. Vet att jag hade med mig dom inte, men i detta kartongkaos som råder så har jag lite svårt att minnas var jag kan ha lagt det...
Får jag tag på körkortet funderar jag på att åka och handla lite till nya lägenheten. I matväg. Skulle vara skönt att ha det gjort så slipöper man tänka på det när vi väl håller på och flyttar in:) Jag är inte så dum jag inte.

Igår blev det ett besök på MegaStore. Hittade inte något förutom strumpor till mig och J. Sedan begav vi oss till Tuna Park. Jag kom hem med ett par jeans, en top och en väst. Även lite smycken och en mätt mage:) Både M och S hittade saker, så nu blir nog våra män nöjda och glada;) Men allt handlades pårean, visst är det okej då?:P

Satte in en spiral i sommras. Har nu konstaterat att den inte funkar något vidare. Ska till doktorn den 8:e mars (på J´s födelsedag) och ta ut den och fixa något annat. Har testat p-stav tidigare som inte funkade. P-piller som funkar sådär.. Något tips?

Nehe, duschen och körkortslolkalisering nästa:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0