Matt

Jag är matt. Att inte få ha sina saker ifred gör mig galen.
Ännu mer när man planerat och använda något som sedan inte finns. Sådana saker går mig på nerverna!
Arg!

Ska snart åka till jobbet. Sedan blir det gratta Jonna ikväll. Trevligt:) Tänkte att jag kunde gå dit en lite stund i alla fall. Ska ju jobba i morgon, men att säga hej och ta sig något att dricka måste ju funka:)

PÅ söndag blir det bröllops mässan för min del i Stadshuset. J ska ev. jobba där och sedan ska Annika vara hårmodell som mamma ville kolla på så hon och jag ska dit:) Äta lite innan och kolla på vackra brudar och sedan ska jag ut till mina gamla grannar och hälsa på:)
Det blir nog en bra söndag!

På måndag skulle hyresvärden ringa och godkänna (eller inte godkänna) tapeterna vi valt till vardagsrummet:)
Och så ska jag umgås med Malena och Sofia:) Det blir nog en bra dag:)


Började packa lite igår inför flytten:) Känns så himla bra. Ställde ut mina växter också så dom kan överleva tills vi flyttar;) Dom trivs inge bra inne i vårat sovrum så jag ställde ut dom så får vi hoppas på att dom överlever:)

Nehe, hitta något och ta på sig och sedan av till jobbet:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0