Dyrbaraste julklappen i världen!

Julen har varit fantastisk på alla sätt och vis.
Julafton började jag och J och öppnade paket från våra jobb. Vi köpte inte några julklappar iår och önskade oss inget heller, så vad vi räknade med så öppnade vi våra enda julklappar på julaftons morgon innan han åkte till jobbet.
Sedan gjorde jag köttbullar och gick ner till J´s familj och åt brunch där:)
Sedan vid 3 åkte jag och hämtade J och vi åkte hem så han fick görs sig iorning och sedan bar det av till min moster där mamma och bror och kusin väntade. Vi Skypade med min andra kusin i USA och önskade god jul och klapparna kom till mig och J i alla fall:) Tusen tack!
Kvällen led mot sitt slut och vi åkte för att hämta mammas gubbe som firat med sin son och vi blev kvar där en liten stund och sedan åkte vi hem till mamma och A och öppnade ytterligare paket! TACK!
Sov gott den natten och tungt dessutom.
Juldagen spenderades hos J´s far och respektive samt syster och blev paket där med och god mat! Kvällen spenderades med spel hos J´s halvbror och fru med syster och den avslutades inte förrens vid 2!
Annandagen åkte vi till Västerås och firade med min far och bror och farmor! Paketen kom där med och lite fönstershopping i all hysterik hann vi med:) Den 27:e (igår) drog vi ner på stan i V-ås och shoppade lite och käkade med min bästa vän J! Sedan åkte vi till Erikslund och shoppade lite där med:)
Sedan hem till J´s mamma och respektive och alla syskon för födelsedagsfirande av hans yngsta bror och där blev vi kvar hela kvällen!
Tack för alla julklappar parfymer och badrockar och pengar och massa andra saker! Är så tacksam!

Idag är det vardag igen och J jobbar... Jag ska snart äta lunch och sedan städa lite i lägenheten och boka tvättid..
Har massor med tvätt som behöver göras rent och tänkte ta tag i lägeneheten ordentligt och alla kläder nu innan jag börjar jobba på riktigt. Så fram till den 2:a så ska alla "ska-göra-saker" göras!
Men börjar nog lite sakta;)

Hoppas julen varit fantastisk! Jag fick världens mest dyrbara julklapp!:)


Kommentarer
Postat av: Jonna - Luddes mamma

Fina fina du! Det här året blir ett toppenår! <3

2011-01-03 @ 20:10:21
URL: http://mammanochprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0