Bil?

En heldag ute hos mamma och A igår är avklarad.
Blev att åka hem jimla sent, tror inte vi var hemma förrens 1 så huvudet mår inge vidare idag.
Men jag var tvungen att gå upp och ringa ett par samtal, men sen blir det nog och lägga sig i sängen någon timme igen. Orkar inte med en dag med huvudvärk!

I eftermiddag bär det av till landet igen. Hela helgen ska vi vara där och hjälpa till, (och njuta så klart!)

Letar efter ny bil gör vi med. Ska lämna in den gröna faran nästa vecka och få ett kostnadsförslag på om den är värd att reparera. Sen har vi lagt ut den svarta faran på blocket och hoppas på snabb försäljning där!
Och då behöver man ju något annat. För om det blir som jag vill så behöver jag en bil.
Så då är frågan om vad för någon...
Saab, Toyota, VW?.. Dom tre står det nog mellan. Combi eller halvcombi... Sedan fungerar med;)
Det blir nog bra när vi väl är där. Ska bara bli av med det andra först;)

Har underbara vänner som försöker hitta jobb till mig! TACK för det! Ni är underbara och snart är det min tur!:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0