Vad blir det för mat?

Idag har det sovit länge. Jag som skulle ändra på det?! Jag skyller på att sambon inte väckte mig innan han gick till jobbet (har ju inte sagt åt honom och göra det, men ändå...)
Fixade mitt CV och skickade till N på AF och jag är själv nöjd med ändringarna. Hoppas bara att han är det med:)
Kollade lite jobb men det var ganska dött.

Blev ingen frukost utan lunch istället. Stekt fisk med avokado och räk röra:) Det gick ner himla bra!:)
Har städat bardrummet och diskat dom stora sakerna idag och kört en maskin disk, bäddar rent sängen och bokat tvättid, samt slitit bort den gröna "gräs" mattan från balkongen. Där under gömde sig en trä trall:) Mycket finare, när den blivit putsad:)

Ikväll blir det ev. en sväng ut på staden och umgås lite. Ska ändå hämta J´s minsta syster från krogen vid 01, men vi får se:) har fortfarande inte fått någon kvällsmat eller gjort någonting med mig själv, så det ser mörkt ut. Men det märker vi:)

Ska försöka kasta lite skit ur bilen snart också. Kan vara bra tills ikväll, om den ska fyllas med barn:)

Har fortfarande ingen lycka på kamerasladds fronten. Men ska göra ett ryck till idag tänkte jag. Vill ju fota lite lägenhet med så jag får visa:)


Nehe, middagsdags planering?:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0