15/4

Ensam hemma. J är på öventyr med "pojkarna". Jag har ingen ork elelr lust att dra med ut på äventyr. Är riktigt trött och det blir en tidig dag i morgon. Blev kalasande igår så det räcker för min del. Dock har jag en himla fördel. Jag blir sällan illamående när jag dricker eller har druckit. Kan bli seg dan efter men det blir ju dom flesta, men inget illamående och det gillar jag:)

Kvällen blir lugn. Nyligen ätit en god avokadosallad  och kollar på Bad Boys nu, sen blir det nog sängen. Är trött som tusan och ska upp vid 07.30 hade jag tänkt. Ska på styrelsemöte i morgon i V-ås vid 10 och fota lite så måste ju se pigg ut:)

Tänkte även ta en sväng förbi mamma och A och byta däck på bilen om dom är hemma. Snart dags för sommardäck. 15 är sista dagen och 16:e är det förbud, men det är ju först på fredag, men skulle vara skönt och ha det klart. Är ju trots allt ingen snö längre:)

Krokusarna har kommit massor dom senaste dagarna. Det är så fins med alla färger, speciellt den lila:)
Våren är vacker. Allt kommer till liv igen efter att ha haft en lång vila. Och kall:) Och våren är min födelsedag på så den gillar jag lite extra:)

Nehe, kolla klart på filmen, och sedan lägga sig:)



Kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0