Relation!

Jag och J är ganska olika. Dels har vi olika uppfostran (vilket inte är så konstigt för det har ju dom flesta), sen har vi ganska olika syn på framtiden. Vi vill i och för sig båda bo i hus och ha familj. Men J vill bara ha 1 bar då han har så många syskon. Jag å andra sidan vill gärna ha 3 barn i och med att jag har bott ensam med min mamma och min bror bott hos min pappa hela min uppväxt. Så där har vi ett dilemma. Sen skulle J kunna vänta med att skffa barn tills han är 30 (om 7 år!) Jag å andra sidan vill ha barn ung (gärna innan 25) så vi får se hur det blir.
Bas prioriteringarna finns där, men det finns ju alltid frågetecken. Jag vill i alla fall ha ett jobb innan jag skaffar barn. Ett fast jobb gärna, men det hade jag ju planerat och skaffa snart:)
Vi vill båda resa och vill göra det, men familj är otroligt viktigt för mig. Jag har alltid velat ha familj tidigt och drömmt om det! Alltid älskat barn! Så det är tur att det finns människor i min omgivning som har barn så jag kan få behovet fyllt lite i alla fall!
Jag älskar J ofantligt mycket! Jag tänker inte säga att jag inte kan leva utan honom för det kan jag. Men det vill jag inte!

Jag vill leva med dig!



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0