Morot

Dagen har flytit på bra. Vaknade tidigt och åt min frukost i lugn och ro. Gick sedan över till M och satt på hennes balkong och solade en stund, men det blåste för mycket för att kunna sitta i bikini, så vi gick in istället.

Åkte vid 2 ut till mamma och A och bytte däck på bilen och tvättade den invändigt och utvändigt:) Så nu är den så fin som de kan bli:)

Ikväll blev det stekta rotfrukter och en tonfiskröra. Tonfiskröran blev ingen hit, men rotfrukterna... MUMS! Min J är så bra på mat, jag har sådan tur! :)

Imorgon måste jag gå upp till affären och handla lite frukt och ägg. Mina ägg tod slut idag, och jag har fått "cravings" på ägg just nu. Dom ska vara mellan hård och lös kokta. Gott, gott, gott!

Huvudvärken börjar tränga sig på så snart blir det sängen!

Ska försöka få tag på en skrivare med så jag kan skriva ut lite nya CV:n och käpma mig till ett jobb snart!


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0