Lyxfällan

Jag brukar kolla på Lyxfällan. Det är ett givande programm. Det blir en tankeställare för alla som kollar tror jag. Även om amn har problem med ekonomin elelr inte, så tror jag att det kan vara bra att titta på ibland.

Jag letar fortfarande efter den förbannade kamerasladden! Börjar bli frukstrerad nu! Ska rota fram alal låor som det finns sladdar i och hitta den. IKVÄLL! Måste fota bilen och fyrhjulingen och lägga ut så vi kan bli av med dom!

Imorgon blir det jobb från 10-15. Ganska skönt pass:) Härligt att jag får lite timmar i alla fall! Det behöver jag!:) Ge mig allt ajg kan få! Sökt två jobb idag. Ska även kolla på utbildning som finns om jag kan få det:) Mina planer på barnmorska får jag skjuta upp! Jag har ju ingen lust att plugga, men vad har man för val när det inte finns några jobb?!

Har börjat planerat lite för sommaren. Spånat lite i alla fall. Kan nog bli någon sista minuten till solen, eller så blir det åka iväg någonstans i Sverige och campa:) Ska även försöka spara till hösten då J troligen kommer och jobba en hel del i sommar och ta sin semester förs i höst.


Nu blir det kamerasladdsletande och sedan sängen ganska snart:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0