Hundvakt

Idag blev vi med hund. Men bara tills på tisdag. Hundens ägare T och J är på en tripp uppåt i landet och hunden - N fick stanna hemma hos oss.
Precis hemkommen ifrån dagens andra 40 min promenad. Skönt väder ute. Men svårt om man tänker på vad man ska ha på sig, men jag lyckas ju bli varm för minsta lilla;)
J kommer snart hem från jobbet hoppas jag. Runt 16 tiden. Kvällen vet jag inte vad den erbjuder.
Imorgon blir det nog storhandling som gäller. Behöver fylla på kylen, frysen däremot är full, men det är ett sådant läge där man ändå inte tycker att man har någon mat hemma;)
Vad det blir för kvällsmat ikväll har jag ingen aning om. Lite sugen på någon gratäng är jag nog:) Nåt kul ska man nog kunna slänga ihop.
Nu ska jag försöka få hunden att komma till ro så han får vila lite, helt slut är han!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0