GI

Nyligen slängt in första maskinen tvätt på våran tvättid. Hinner bli 4 maskiner idag om jag ligger i:) SKÖNT!
Ska försöka fixa någon i början på nästa vecka med, så jag får ta sängkläderna då:)

Blev grillad kyckling till lunch. MUMS! Ikväll blir det taco utan bröd. Köttfärs o sallad. Ska göra guaccamole med tänkte jag. Köpte ju avokadosar här om dagen och dom är mogna nu, fast en sparar jag nog till frukost i morgon:)
Jag ocj J har börjat med GI i tisdags. Har ju bara gått två dagar, men det känns bra! Slängde alla godsaker vi hade i skafferiet! Bort Bort Bort! Har sparat lite fikabröd i fryser till min födelsedag och så. Hade en liten svacka igår, men det gick bra. Tog en frukt, och dricker en himla massa vatten och te. Har sen i tisdags gått upp 6% vatten! Helt sjukt! Men fettet försvinner i alla fall:)

Nu kom hjärtat hem så jag ska kramas lite!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0