Dagisfröken?

Jag hade tvättstugan idag mellan 7-12. Jag sov till 10. Blev ingen tvätt tvättad idag...
-3 kg på 1 vecka med GI:) Känns bra, och då har jag ändå inte kört stenhårt på sockret. Tagit bort allt godis m.m, men lingonsylten jag äter till frukost på mornarna innehåller socker, och det går. Tar bara lite mindre sylt än jag brukar:) Känns skönt att det är på gång, inte riktigt så att jag märker det eller att det syns än, men efter den här veckan hoppas jag på synliga resultat:)

Idag har jag inte mycket planer frutom att vattna blommorna, men det får bli ikväll i och med att solen ligger på nu på dagen. Hade tänkt sortera lite tvätt och flytta undan dom sista kartongerna till J´s rum. Det är lite av vårat skrot rum just nu. Så resten av lägenheten ser fin ut i alla fall tills allt är borta:)

Igår hörde jag om ett annar alterativ för min framtid. Som jag har sugit lite på. Ska kolla upp dom möjligheter som finns för mig inom det området:) Har ju referenser i alla fall:)


NU blir det att röra sig lite.



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0