Balkong solning

I och med att jag inte orkade gå upp till tvättiden så fick jag sovmorgon och myste hela morgon med min gröt:)
Fullkorns havregrynsgröt:) Gott! Efter lunch så kom M hit och vi satt på balkongen i solen och snackade skit! Var riktigt skönt! Hon blir brun som en kräfta efter bara !½ dag i solen, medans det tar halva sommaren för mig innan jag får färg! Orättvist:P!
När våra män kom hem från jobbet drog vi ut dom på 1½ timmes promenad runt hela lilla "stan". Så oroligt skönt! Solen lyste på oss nästan hela vägen! Fantastisk dag! Sen bjöd vi över dom på mat, jag hade hittat ett recept på nätet, det blev en variant:) Mycket lyackat!:) Blev ett par glas vitt med:) Måndagslyx!;)

Imorgon ska jag upp tidigt hade jag tänkt och gå över till M och sitta i solen på hennes balkong på förmiddagen. Hon har morgon sol och jag eftermiddagssol! Perfekt! Skulle hjälpa till med tvätten i morgon om jag skulle över, men vad gör det. Sen skulle hon iväg vid 2 men då hinner jag kanske komma ikapp med lite färg på eftermiddagen!

Nu blir det SHF!


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0