Anka

Dagen har gått bra. Hade en uppgift i morse som gick toppen och förhoppningsvis blir det mer av det framöver!:)
En vän till mig fick ett nytt jobb idag. Det är han och hans familj väl förtjänt! Grattis till dig (och er)!

J kom hem idag. Antagligen har han åkt på samma skit som mig. Han ska till jobbet i morgon, men vi får se hur natten blir. Jag är lite osäker om ajg ska vara ärlig. Och dopet på lördag verkar ligga lite på is om han är sjuk fortfarande. Jag har bara lite hosta kvar, så åker jag dit så håller jag mig på avstånd från den familjen.
Annars blir det jobb på lördag. Yes!

Gjorde lite GI godis ikväll. Aplesin och Aprikos kokosboll:) Riktigt MUMSIGT! Skönt att veta att det funkar bra:) Gjorde lite till J med Mandel och Kaffe kokosboll, men det var inte alls söt, så lite fruktsocker i den så blir det nog med god. Nästan besk utan... Men att försöka och exprimentera har ingen dött av:)

Pengarna börjar rulla in i morgon igen! Great!

Ska över till C och C någon dag och lämna mitt cv så en av C:na kan ta med det till sitt jobb och sedan hoppas på det bästa. Det är ett jobb jag inte tidigare har sysslat med och något jag inte tror jag är så himla bra på men det är väl värt att testa!:)

Snart blir det bad tror jag. Men först Anna Anka söker Assistent.


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0