s.o.l.e.n. tittar fram

Ätit lunch - lasagne som hjärtat gjorde på jobbet förra veckan fick duga idag:) Fick sällskap av hans far A:)
Så nu ska jag på begäran gå upp till affären och handla nåt så klassiskt som: Smör, Bröd och..... tada MJÖLK!;)

Har ont i handen från kniven igår när jag stod och skärde... Puh! Men snart så går det över allt:)
Nehe, på med lite kläder och traska upp mot affären... Kanske skulle gå en lite längre promenad?:)




Att någon kunde betyda så mycket som du gör. Att någon kunde få mig så glad. Att man kunde längta så mycket efter en person trodde jag inte var möjligt.
Att känslan av att krypa upp i din famn på kvällarna skulle vara så stor trodde jag inte existerade.
Jag är din tills hjärtat säger stopp!
Jag Älskar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0