En vaken seg Chris

Älsk ringde och väckte mig i morse för att tala om att det ska vara möte på jobbet. Jaha ja, jag som skulle iväg till Arbetsförmedlingen... Så henne måste jag ringa och skjuta upp mötet med. Tusan också!

Igår var jag ute hos mamma. Eller nej, det stämmer inte heller. I vårat gamla hus som mamma hyr ut i och med att hon har flyttat. Där var jag i alla fall och hjälpte henne att tömma det sista, men kartonger och hyllor, bord stolat och tusen saker till. Röda Korstet kom först och tog endel saker, men absolut inte allt mamma ville bli av med?! Trodde dom tog allt men tydligen inte.. Så det fick vi ju lösa med hjälp av att skicka nåt på tippen, och fota nåt annat för att försöka sälja vidare.
Sen kom SmeExpress och tog saker som ska magasineras. Mamma hade bokat 2 boxar där sakerna skulle vara, men fick efter en stund reda på att det inte skulle räcka... Så då beställde hon en 3:e box... När dom fyllt släpet och inte fick plats med mer trodde dom att det som var kvar inte skulle få plats i den 3:e boxen heller utan det skulle behövas en 4:e box... Jaha ja:P Det blev till slut 3 boxar för mamma, och ett vardagsrumsbord, pallar, rullgardin och hallmöbel till mig och lite mer smått och gott:) Har ju inte så mycket möbler (mer prylar) när jag flyttar så det kan ju aldrig bli fel att hitta lite hos mammsen;)

Nej nu ska jag ta och slänga mig in i duschen och klä på mig för att träffa Sofia om en timme:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0