bil.blåst.husbil.shoppa.fattig.glad.trött.lullig.utvilad.ompysslad.

Så skulle man kunna sammanfatta helgen.

Hade det jätte trevligt i Kopparberg. Åkte hemmifrån runt 11-12. Hämtade hunden i Västerås och stannade och shoppade lite dryck innan vi åkte. Resan dit gick bra. 45 min dit med stopp på vägen (kisspaus för hunden).
Kom upp strax innen 2 tror jag det var. Lastade ur det mesta och åkte sedan in och handlade det sista till salladen på kvällen. Mysta lite innan vi började med maten och drycken;) Åt runt 9 och sedan åkte vi in till byn jag och J.
Satt i öltältet och drack ett par timmar och lyssnade på live musik. Spelade på chokladhjul och alla andra jäkla hjul. (Han skulle ju spela på ALLT!) Dock vann vi ingen choklad men en himla massa godsedjur^^ Det blir julklappar till K.

Upp vid 9 på lördagsmorgonen och packade in sakerna i bilen och försökte säkert 10 gången få upp J ur sängen... (Han gick och lade sig klockan 5 på morgonen) Vid 10 åkte vi in till byn, hade sagt hejdå till alla och fått i oss ett par meckor. Parkerade bilen och sedan bar det av neråt. Det som var skönt nät vi kom var att det inte var så mycket folk. Lite grann, men inte hemskt mycket folk. Man gick inte in i varannn och fick ha sitt "spece"...
Vi handlade och handlade, var tvungna att gå upp till bilen och lägga ifrån oss alla påsar för att sedan gå ner igen och köpa ytterligare lite saker:) Vi lyckades fylla hela bagage utrymmet på bilen + lite till:) (Inte för att det är något stort bagage utrymme när vi åkte en liten Colt...
När vi runt 12 hade varit uppe och lämnat saker i bilen och gick ner igen så hade det kommit massa mer folk. Man fick trängas, gick in i folkl, folk stannar mitt framför fötterna... Jag tror det tog 30 min för oss att gå hundra meter!

Tillslut kom vi därifrån. Massa pengar fattigare, men med massa julklappar rikare:)

Hämtade upp bror och hans tjej i Västerås innan vi åkte ut till mamma. Sov i husbil nere vid vattnet.
Åt kräftor tills jag höll på att spricka! Försökte mig på snapsen, men det gick inte... 
Nu har jag träffat den sidan av familjen, vilket känns bra. Och kommit ganska nära oxå tror jag:)

Jag trivs som fisken i vattnet när jag är där ute. Det är så skönt att bara få vara!

Skjutsade tillbaka bror och tjejen till Västerås på söndagen och tog sedan en sväng förbi Tumbo Möbler på väg tillbaka. Hittade massa fint! Så ett jobb och ett boende sen så ska det shoppas:)


Idag ska jag träffa J.. Blir en slappar dag vilket jag behöver. Ska ringa ett samtal eller be hjärtat att göra det när han slutar.. Det kan ju vara en ide...


Jag älskar Dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0