Photoshop?!

Okej. Satt igår och pillade lite på min blogg. Vill ändra utseende och tänkte försöka mig på detta. Har testat någon gång tidigare, men gett upp ganska fort då jag är av en otålig sort!;)
Pillade på typsnittet igår. Inte så jäkla knepigt, förutom att det inte vill fungera?!!! Jag blev då arg!
Så att jag hade tänkte ta nya tag idag. Har skaffat mig Photoshop och ska försöka göra något bra av det! Hur det ska gå.. Inte den blekaste? Finns det någonstans en instruktionsbok eller vägledning om man vill göra vissa grejer?
Skulle vara himla tacksam för hjälp på det här området:)
Jag och datorer fungerar inte sådär jätte bra ihop. Men vi försöker och gör vårat bästa!:)



Jobbet har jag ju varit på också. Var himla segt. Lite tråkigt att det inte var så mycket folk och sedan att det tog så lång tid för vissa moment. Måste bara påpeka att jag känner migså het när jag jobbar... Eller inte! För att ni ska få en bild av hur detta ser ut.. Svarta byxor och skor.. Grön skjorta(?!), svart förkläde och en liten hatt. Vacker va? Tänkt de då på en person som man inte ser håret på och som står och fryser:) Så ser jag ut. Men jag gillar det ändå! (Kanske inte kläderna, men jobbet!)


Nu ska jag ge mig på det här med PhotoShop och googla mig runt i etern.


Tänker på Dig och alla inblandade. Din familj och dina vänner. Jag har förstått att detta är slutet. Att det inte finns någon mer hjälp att få. Så jag hoppas att du har det bra nu på slutet. Att det löper på smärtfritt. I alla fall för dig. Att det är smärtfritt för din familj vet jag att det inte är... Jag är ledsen. Och jag känner med dig.
Jag märkte att du såg fram emot att komma tillbaka till skolan. Du pratade om dina vänner och din klass. Du prarade om sen. Jag tänker på dig. Vi tänker på dig! Och vi tänker på dina nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0