Nuet

Jag har en senil mormor. En överklass farmor. En faster + ingift farbror jag träffar allt för sällan. En moster som är lugnet själv. Kusiner (4 stycken) som alla är äldre än mig och som bor långt och ännu längre bort. En pappa. En underbar alldelles fantastisk mamma. En cool lillebror. Vänner som jag kan prata med. En pojkvän som betyder gränslöst mycket för mig. J´s familj som är toppen!
Jag har ett job jag trivs med (även fast det inte är heltid).
Jag har tak över huvudet.
Jag har en varm säng att sova i MED sällskap.
Jag har bankkonton med lite cash på.
Jag har framtidsplaner (kanske inte utbildningsmässigt men i övrigt).
Jag är något sånär frisk.
Jag gillar läget.



---------------------

Väntar på att älsk ska komma hem så jag får pussas o kramas! Saknar honom alltid när han r borta sent på kvällarna. Och ikväll kommer det bli jätte sent har jag en känsla av... Skulle bli mycket folk så.

Ska krypa ner i sängen och kolla lite filmer jag har nu:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0