morgon dagg.

Nu har jag vaknat till och börjat göra mig iordning. Åker hemifrån strax efter 8. och beräknar vara på jobbet 9.30...

Kunde somna tillslut igår. Men det tog ett tag och några vändningar innan jag hamnade rätt på kudden:)

Jag önskadde mig sol igår tills idag. För att jag ska få det riktigt mysigt på promenaden sen. Men här syns ingen sol. Bara frost på taken och molnigt, urrigt ute. Det kommer säkert vara fukt på alla växter. Små dagg pärlor som glimtar till. Vackert!

I kväll efter jobbet så ska jag ta mig i kragen med dom sista kartongerna! Det ser för trist ut med kartonger liggandes längst väggarna i rummet! Så det blir kvällens "att-göra"! Älsklingen jobbar ju i alla fall till sena kvällen så då kan jag lika gärna fiffla med sånt:)

Nej. Vad jag sitter här för när jag ska skynda mig och kamma håret, få på mig kläder, stoppa nåt i magen och pudra näsan undrar jag starkt!


Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: Jaha vad trevligt, skönt att höra att ditt liv är i full rulle. Jag går Handel & Administration andra året faktiskt. Så bara 1½ år sen är det över. :) Kram

2009-10-10 @ 11:10:51
URL: http://evelinaasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0