ljusen i mörkret.




Ligger i sängen. Kan inte sova. Ska ju upp snart. Klockan 07.00.
Älsklingen ligger bredvid och snusar sött. Inte snarkar som han ahr tendens att göra.
Utan det enda jag hör ifrån honom är hans andetag. In och ut. In och ut. Ibland mumlar han något jag inte kan tyda. En dröm kanske? Hoppas det är en bra sådan. Jag kanske också borde försöka lägga mig ner och sova och drömma lite fint. Drömma om framtiden. Ja, det ska jag göra. Ska bara lägga mig ner på kudden och hoppas att jag kan somna illa kvickt så att jag kan få sova 5 timmar i alla fall. För sen MÅSTE jag upp...

Nu ska jag krypa nära hjärtat mitt och kramas och lukta på honom... Min karl! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0