Julklapp till pojkvännen!

Vi har börjat köpa julklappar jag och J. Till familjerna men sen har vi sttit och disskuterat vad vi ska köpa till varann. Han önskar sig inget speciellt. Och jag vill ju inte köpa något tråkigt, som kläder, för det avskyr han och få. Utan han vill ha HÅRDA paket! Så då är frågan, vad köper jag?! Jag har fåtty stopp i hjärnkontoret:P
Varit lite inne på att köpa någon liten mini semester till oss. Åka någonstans och bo på hotell och bara ha det mysigt och få rå om varann:) Men frågan är om ha uppskattar det? Och jag vet inte när det skulle passa heller, för han jobbar JÄMT! Kanske kan få iväg honom efter nyår, men vi ska ju å andra sidan iväg och åka skidor senare i vår, så då vill man ju kanske inte vara borta för mycket heller....

Vad ska jag köpa till min pojkvän?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0