Fuck you!

Nu har jag hittat den. Kalla mig lite seg, men nu så har jag hittat den. Lilly Allen- Fuck you. Gillar den skarpt:)

Vaknade sådär aldelles för sent idag igen. Måste läara mig och sätta väckarklockan på mina lediga dagar oxå! Idag ska jag städa lite till kalaset på söndag, och gå ut och gå hade jag tänkt. Ska även ringa ett par samtal:)

Jag känner mig okej i kroppen idag. Det har jag väl iofs gjort hela tiden, men jag är inte lika blek längre och magen känns bra:) Så imorgon får jag jobba igen:) Trivs faktiskt riktigt bra där:)
Ska gå upp och handla lite till min matlåda i morgon. Eller så tar jag bara upp en fisk ur frtsen o steker på;) Det är ju oxå en ide:)

Vi har mycket planer jag och J. Vi låg och pratade om det igår kväll. Det känns bra och veta att man vill samma saker med livet. Att man har ungefär samma mål och drömmar! Det känns toppen! Då strävar vi mot samma mål:)<3

Nu blir det och fixa och dona:)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0