En stelbent robot...

Usch!

Visst, jag har sovit som en prinsessa:) Sover alltid skönt, när inte karln ligger halvt på mig och bökar runt (och då pratar jag intesex, utan bara bökar ruint), men inatt har jag sovit skönt! Sov dock lite väl länge i och med att jag ahr tusen saker jag ska göra idag! Känner att jag ligger lite efter... men jag blir klar i tid i alla fall:)
Ska snart betala räkningar så ser jag vad jag har kvar den här månaden:) Sen ska jag duscha och slänga frukost i magen och SEN åka till lägenheten. Kommer nog stanna där länge ikväll känns det som!
Mycket skit blir det. Hur kan man samla på sig så mycket?! Jag fattar inte! Och nu när jag flyttar tillsammans med J som redan har ett hem så känns det ännu mer onödigt:P Men det kan ju vara bra och spara trots allt...

Igår var han ledig för en gång skull, J. Så jag struntade i och åka till lägenheten. Kan ju vara roligt och vara med honom när han är ledig så sällan. Så igår hade vi en slappar dag. Sov till 10 men gick inte upp förrens 11. Åt lite mackor och kollade sedan på tv ett bra tag. Låg i soffan och kramades.. Sen åkte vi och handlade lite på eftermiddagen. Båda gick runt med gråa mjukisar och jag en svart tröja och han en svart jacka;) Men det var så skönt. Det går inte att komma ifrån. Hur osexigt det än må vara så var det SÅ skönt!
Vi var inne och kollade efter bok sen var vi på den nya Willys butiken. J hade inte varit där än, så då passade vi på:)

Blev Kalvstek med kokt potatis, smörslungade primörer och champinjon, röd vinbärs gele, krämig brunsås, och bryt bröd till! Så mätt som jag var igår har jag inte varit sen jul ungefär! Det var så fruktansvärt gott.. Så okej, ibland lagar min karl mat hemma;) Trots sin yrkesroll:)

Somnjade gott igår, framför en film och kramar! Älskar kvällarna!


Nej nu kanske jag ska ta och sätta fart!


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0