En helt vanlig torsdag!

Upptäckte nyss att jag kan ta en senare buss:) Behöver inte åka förrens 09.50! Skönt:) Betyder attjag kan sova lite längre i morgon med;)

Myste med Älsk igår och började prata om julen. Ska vi vara med varann? VArt ska vi vara? Hur ska vi hinna träffa alla? osv.. Tror vi har löst Julafton i alla fall:)
Hur gör ni när ni nyligen träffat någon och en högtid kommer? Delar ni på er, eller försöker ni pussla för att träffa alla? Det här är helt nytt för mig, men jag hoppas att det blir bra. Det känns bra i alla fall:) Bara man får träffa alla så är jag lugn (och det behöver inte ske på samma dag)

Byxorna jag ska ha är fortfarande blöta efter tvätten, så det blir att leta fram några andra...

Rensade bland mina kläder igår innan jag ska slänga in dom där dom ska vara. Skickade vidare endel (till Röda korset osv) och kastade endel... Sen hittade R endel hon ville ha så då fick hon det.. Skönt att bli av med saker amn aldrig använder! + poäng till mig där;)

Nej nu går inte det här längre. På med kläder och mot jobbet! 11-19 idag!



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0