Bitterfittan!

Japp det är jag. Har enda sen igår eftermiddag varit grinig, sur, irriterad och känts som det har varit jätte nära till gråt. Vet inte vad det är som drabbar mig. M sa PMS. Nej, nej, nej sa jag men kanske måste inse att det är detta som drabbat mig:P Eller något annat i liknande väg;)
Detta gick såklart ut över J - hjärtat mitt! Han, fattar ingeting utav vad det är som händer. En tjej som lägger sig i sängen och knappt säger godnatt, utan puss och utan mys, som alltid annars. Japp det var jag! Och jag kände mig så taskig! Tänkte flera gånger att jag skulle vända mig om och krypa upp i hans famn och göra allt bra igen, men det gick inte för jag... SOMNADE! Yes! Så i morse vaknade jag. Utvilad:) Och tänkte att här kan ja ju inte ligga och vara grinig hela tiden. Så jag kröp till korset och kramades och sa förlåt...
Efter lite mys och kramar och pussar och fina ord så gick vi upp. Jag och mamma ska på bio ikväll och så frågade jag J igen om han skulle med.. Men neeeee.. Så nu kan han vara grinig och jag är grinig! Igen!
Så nu ska jag klä på mig. Boka 2 biljetter tills ikväll till mig och mamma, sen ska jag klä på mig och åka och packa i lägenheten!

Yes! Nu ska jag vara grinig igen! (tills han gör nåt gulligt eller tills jag inte klarar av detta längre!)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0