Svininfluensan?

Det blev ett besök på akuten inatt. Efter att ha ringt till sjukvårdsrådgivningen så kunde dom konstatera att jag omedelbart sulle åka in. Jaha, sa jag och satte mig snällt i bilen...
Efter 10 timmar fick jag åka hem. Dom hade då tagit blodtrycket, kollat febern, kollat syret, tagit blodprovet,kört EKG, och sedan tagit två vidirga prover i näsan, för att kolla upp influensan.
Och influensa hade jag, men får inte reda på förrens senare i veckan om det är svin varianten, eller den vanliga. Så här ligger jag på rummet. rastlös, svettig och äcklig och bara väntar på att dagarna ska gå! Yes!
Ska snart upp till Apoteket och träffa Mammsen och ta ut min medicin. Funderar även på att gå in och handla lite, men jag tror jag skulle skrämma livet ur dom flesta om jag kom in med mask.. Så det blir väl ingen handling... Jag som vill ha juice!
Kanske kan be mamma snällt och handla lite åt mig:)

Gubben håller också på och bli sjuk. Tänkte slänga ut honom på soffan men det är visst för sent, han har redan blivit lite dålig, så nu hoppas jag inte att det är svinisen för då kan han inte jobba, och han som har SÅ mycket att göra inför julen!
Ska se om jag kan hitta någon nässpray oxå... Det här fungerar ju inte.
Nehe, så ner med febern så smittar jag inte längre! Det är mitt mål just nu!

Knorr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0