so is it goodbye?!

Jag har varit omotiverad en längre tid. Allt har varit botten!
Jag har varit sur på allt/alla. Jag har varit trött och inte orkat göra någonting över huvudtaget.
Jag har varit allmänt OFF! Men jag tror jag ser en vändning!

Jag har hämtat ut medicinen på Apoteket som jag behöver ta, idag så nu kan jag börja med den kuren.
Jag har även hittat hjärtats internetdosa som jag skulle ha slarvat bort. Hurt kan han tro något sådant!?
Thats it!


Jag har ju klippt mig och inte visat bilder, så det är väl dags för det...





Det blev betydligt kortare än innan, men det känns bra! Ser ju lite roligare ut i alla fall:)

I och med att jag blir bilägare om 8 dagar ungefär så har jag ju större möjligheter att ta mig till och från olika ställen. Så nu ska jag ta och söka en himla massa jobb inte bara i stan, utan till och med utanför länet!:O:P
Måste ju ha lite pengar så jag kan skämma bort bilen min;) Och kanske spara lite pengar till Åre resan i feberuari/mars?


I övrigt mår jag bra! Jag är lycklig med min älskling! Vi har det bra trots att han jobbar mycket och det är tråkigt att inte få träffa honom mycket mer än när vi ska sova... Men dom stunder vi har just nu är mer än toppen!:)
Vi båda försöker hitta något fast jobb så vi kan köpa hus. Det är det vi båda längtar mycket efter just nu. Ett varsin fast jobb så vi kan bli husägare.

Så snälla Tomten, i julklapp önskar jag mig ett fast jobb, och J med.
Adresserat: Tomten, Nordpolen;)

Jag tycker att jag slår in julklappar varje dag, men dom tar då aldrig slut! Nu har jag nog utan problem slagit in minst 20 julklappar och jag ser ingen ände på det! Så det är nog mitt pyssel göra ett tag fram över.. Till julafton ungefär...

Nehe, dags att bli polers med Platsbanken och skaffa sig lite jobb!



Kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0