Old times...

Hittade lite gamlsa bilder när jag rensade datorn innan flytten. Tänk vad många minnen som kan finnas i en och samma bild. Det talesättet är verkligen sant "En bild säger mer än tusen ord"...



Från gamla huset, ungefär samma årstid som nu.


En god frukost... mmmm


Förra årets julgran hemma hos Mamma


Jag och Mamma på julafton


Tomten kom förra året också


Jag och lillebror förra julen


Promenerar



Nu blir det och ta tag i allt!
Idag blir det:
Tvätta
Städa
Slå in ALLA julklappar jag har kvar så det blir gjort någon gång
Söka flera jobb
Laga mat till familjen ikväll
(Det blir Gös!)


Du har rock´n roll i dina bröst!                                                           Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0