Nu har jag ÄNTLIGEN fått reda på min överraskning:)


Mitt hjärta meddelande för ett par dagar sedan att han hade en överraskning till mig. En suprice!:)
Detta resulterade i att jag blev överlycklig!
Men jag fick vänta tills i måndags kväll innan jag fick reda på vad det var! Jag har ännu inte fått den för den är på fixning, men det blev en BMW!:)



Det är inte exakt den här bilen, men samma färg och årsmodell:) Tänk vilken bra pojkvän jag har!
Nu kan jag ta mig till och från jobbet utan problem! Och jag behöver inte gå upp 3 tikmmar innan jag börjar och åka 1½ timme innan jag börja, utan kan åka 10 minuter innan jag börjar:)
Jag är kär!

Har varit sjuk endel senaste tiden. Varit hos doktorn och fått tabletter jag ska ta. Så imorgon ska jag till apoteket och hämta ut dom! Sen kan jag börja kuren:)

Nej, nu ska jag förtsätta slå in alla dessa julklappar! Det tar ju aldrig slut! Denna julen kommer bli dyr! tur bara att vi är två och att jag inte hadew behövt köpt allt själv:P


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0