Myspys

Igår var jag och hjärtat på bio. Twilight. Har inte sett första, men den här var riktigt bra, så jag kanske får ta och se den första med:)
Är så skönt när han är ledig och vi faktiskt kan göra någonting tillsammans:)
Underbart!

Idag ska jag åka till Anna. Om en liten stund faktiskt! Vi har inte umgåtts på väldigt länge så det är roligt att vi börjar göra det igen:)
Blir en lugn skön kväll hemma hos henne och en övernattning där. Då får älskling lite egentid:)

Jag håller jätte hårt på egentid! jag tycker det är otroligt viktigt, även om jag vill vara med honom jämt, så vet jag hur skönt jag själv tycker att det är när jag får en dag för mig själv, med allt vad det innebär. Att bara göra saker som jag tycker om osv. Och när J är så lite ledig som han är så är det extra viktigt att han får ägna sig åt det han tycker om!

Nu ska jag packa det sista och sedan göra mig redo:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0