I´m Blue

Jaha, 5:e sjukdagen och 2:a dagen på Tamiflu och Ipren knaprande... Än så länge går det bra.
Febern håller sig någotsånär nere och snuvan börjar bli bättre. Det är fortfarande hostan som kan vara lite jobbig. Måste nästan sitta när jag ska sova för att det ska frigöra alla luftvägar. har även vänt dygnet en heldel. I och med att jag var vaken på akuten under natten så har jag haft svårt att vända tillbaka det. Inatt sov jag INGENTING alls!
Sen har jag fått sova sammalagt 4 timmar på dagen, så jag tror ändå att jag kommer vara trött ikväll. Är trött nu så det borde hålla i sig.
Vi ska ha storbesök på lördag, 20 släktingar som ska käka julmiddag. Så idag hade jag planerat in att baka. Men inte ens det får jag göra! Ringde till sjukvårdsrådgivningen och dom avrådde mig att vänta till tidigast imorgon. Så i morgon kväll eller torsdag dag blir det nog. Sen är det kötbullar som ska rullas och lax som ska hämtas:)

Jaga, så nu sitter jag här. mestadels inne i sovrummet för att undvika att träffa dom andra så mycket som möjligt. Det är väl redan kört för deras del, men i alla fall.
Kollar på massor med filmer och läser hundratals bloggar! Mycket har jag sett dom senaste dagarna:)

Nu blir det en kopp med honungsvatten och en tablett tror jag minsann;)



Nöff Nöff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0