Fulländad

Jag måste egentligen sova. Ska upp om 6 timmar, och jag är lite trött men nehe, det går bara inte. (fast jag har väl inte försäkt så jäte mycket heller....)

Jag trodde inte man kunde tycka om en människa så mycket som jag tycker om J. Det slår mig varje dag och jag får bara starkare och starkare känslor för honom var dag som går! Så mycker som han betyder för mig. Så bra som jag mår med honom. Och så mycket jag får skratta. Har är så rolig och får mig alltid på bra humör. Jag kan inte vara sur på honom mer än ett par minuter, för jag mår så dåligt då, och kommer krypande tillbaka och ska pussas och kramas och säga förlåt! Visst kan vi reta gallfeber på varann som alla andra, men ALDRIG att vi somnar osams, och Aldrig att vi skiljs osams (som till jobbet osv.). Och det är så skönt att veta!
Han finns vid min sida i vått och torrt. Och i och med att vi hade en ganska händelserik tid när vi blev tillsammans så har det bara gjort oss starkare! Det bar med sig något bra det också!

Jag älskar dig J! Jag vill alltid vara med dig! Du får mig att känna mig fulländad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0