Det är nu som livet är mitt

Jag håller på att ta reda på vad jag vill. Jag har gjort personlighetstest på internet, läst igenom dagböcker för att få reda på vad jag ville bli när jag var yngre och se om det är något där som jag gillar.  Kan dock inte påstå att jag kommit på något extremt jätte bra ä... Får hålla på och söka jobb under tiden. Det funkar inte och bara få in 1 halvtidslön... Så kan vi inte ha det. Och jag tror det är därför jag haft så ont i magen den senaste veckan. Ringde i alla all till Vårdcentralen idag så dom skule ringa upp runt 2.

För att återgå till vad jag vill göra. Det finns väl flera saker som jag vill göra men som rent logiskt sett inte ska genomföras. Man måste ju hitta något som man kan göra varje dag år ut och år in... Och vad skulle det vara? Vet inte än...
Jag har delvis en hel del att ta reda på den närmsta tiden. För något annt måste jag göra. Något som ger mer!

Idag blir det städning och pyssel. Mamma och hennes gubbe kommer hit i morgon vid 7 för att bjuda på mat och träffa J´s föräldrar. Då ska dom ju även se hur vi bor. Dom har ju inte varit är tidigare så det ska bli kul:)
Så idag vet ju jag vad ja ska göra. Tvätta, bädda rent, plocka i ordning dom rena kläderna från badrummet, och kanske slå in lite julklappar;) Min favorit:)






Dags att ta reda på vad jag ska syssla med i framtiden.


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0