usch usch usch

Nu har jag i alla fal skrivit provet. Kan icke påstå att det gick bra, men nu är det oxå matte vi snackar om! Jag och matte går inte ihop! Så är det bara och det vet alla:)

Väntar på att J ska höra av sig så vi kan luncha och sola innan tåget.
Glömde min skjorta hemma. Rackarns skit. Ska be M ta med sig den på fredag så kan jag få den då:) Annars får jag säkert skäll:P

Har en sådan där ont i mage dag idag. Men jag får snällt stå ut till den 27:e då jag fick tid på vårdcentralen.

Huvudvärken ligger oxå på, men man får inte tänka på de(haha) då blir de bara värre!

Ne lite för mycke klagande idag kanske. Det är ju trots allt en väldigt bra dag:) Jo det tycker jag. Jag är glad och ska ut på äventyr, så en bra dag är det allt:)
Och så måste ja ju hinna sola så jag är brunast:) Haha!;)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0