Nästan hemkommen från Stockholm

Sitter nu i Västerås. Ska åka hem till Eskilstuna om en stund.

Det blev en tidig morgon i lördags. Upp vid 06.30, usch! Duscha o packa ihop mina saker och sedan vänta... Vänta på MS och A. Dom kom, och vi åkte. Kom upp 30 min innan mötet började och hann lämna väskan på rummet och ta en kaka innan vi satte oss.
I och med att jag är ny i styrelsen så är det otroligt mycket jag måste lära mig. Ord för det första:P Att försöka hänga med när dom pratar och man inte kan alla ord är ganska frustrerande. Men det gick bra trots allt:)
Vi höll på från 10, eller 10.30 till 16 någonting. Då fick vi sluta:) Självklart hann vi med lunch och fika och rökpaus:)
Blev upp på rummet och prata lite med MS innan jag tog mig nåt och dricka och gick in till A och M där även pappa satt.
Snacka lite skit till MS kom och sedan bestämde vi oss för att bada. Det var lite kallt, men skönt. Längesedan jag simmade, för det gjorde vi faktiskt. Tog simtag alltså:)
Sen upp på rummet, duscha, byta om, fixa till piffet och sedan MAT! var grymt hungrig, och det var helt OK mat. Blev mycket skålande i vin och cider (för min del i alla fall)
Sen så klart, Melodifestivalen. Det gick ju då inte så bra för Sverige. Men Norge!:) Grattis ta mig tusan!
Natten slutade av vad jag fick höra i morse vid 2 inatt. Somnade som en stock.

Vaknade mitt i natten av sendrag i vaden. AJ!

Det var segt i morse när klockan ringde. MS hoppade upp o duscha osv. Jag låg så länge det bara gick:)
Sååå skööönt att soooova!
 men till slut tog jag mig upp och klädde på mig och tralla ner till frukosten:) Alltid lika gott med hotellfrukost. Dock lite smaklöst på det vi åt... Men gott! Åt, tog luft och påt igen med möte. Började vid 9 och höll på till 10. Sedan fika och luft. Efter fikat kom en kille till oss och skulle föreläsa. Nämligen Abbes pappa! Han kom och pratade för oss i ca 45 min. Han berättade lite om sin situation, om bloggen och såklart Abbe. Jag tyckte det var mycke intressant och lyssnade ivrigt. Det var nästan så att prasslet från godisarna störde lite extra under dom minutrarna.
Vi fick chans att ställa frågor och pratade lite. Detta var även hans första gång ute i det offentliga.
I och med att det är en blogg jag läser ofta så är det klart att det blir extra intressant när man får träffa personen IRL och han berättar där. Det ända jag inte har varit med om är ju att jag fått något barn (överhuvudtaget) som är hjärtsjukt. Jag är ju det barnet!:) Lycka till i framtiden i alla fall! Och fortsätt gärna med bloggen i många år framöver:)

Efter föreläsningen så blev det lunch! (har ätit som fasiken i helgen, men va tusan. Lyx! Som A sa: "Det är ju för sent att börja tänka på Beach 2009 nu, så då kan man lika gärna vänta ett år". ) Käkade och sedan fick jag och A sitta och vänta på MS och L som hade ett litet möte. Så vi satt och snackade skit och hade det varmt i solen:)
Bilfärden hemmåt blev avklarat till hälften för 1 timme sedan ungefär. Sitter nu i Västerås och ska börja packa in i bilen och sedan åka hem!:D Ska bli så skönt:D
Ska dock upp i morgon bitti för att gå till Jonas A och knaka lite i ryggen:) Ska vara där 8! Men funderar på en cykeltur eller en promenad om det är fint väder. Buss ner och promenad hem kanske?;)

Hoppas ni haft en bra helg! Nu ska jag packa in i lill bilen:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0