Livet är inte rättvist!

Jag har en vän till familjen. Eller våram familj har vänner i en annan familj. Hela den familjen rättare sagt. Och på något sätt så har dom med jämna mellanrum olyckor i familjen. Det händer saker med deras familj eller nära vänner till dom så att dom på något sätt blir drabbade. När man hör om deras liv, när dett händer saker känner jag mig så otroligt lyckligt lottad att just jag, just nu mår bra. Att min familj är i stort sett friska och krya. Men samtidigt tycker jag inte att livet är rättvist för dom. Dessa människor är underbara personer och förtjänar all lycka man kan få! Men trots detta så har sjukhusbesök och sjukdomar hälsat på deras familj allt för ofta! Dom förtjänar alla en extra strjärna på himlen! Allihopa av dom!
Jag kan bara hålla tummarna och tänka på ER just nu! Jag hoppas allt allt går vägen och att det löser sig! På bästa möjliga sätt! MASSA KRAMAR OCH OMTANKE!


Sitter nu och väntar på att Michis ska komma till V-ås så att vi får ses, Aldelles för längesen sist:P Wifie! Jag saknar dig!

Måste ventilera lite oxå:)


Kärlek!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0