Honey

Så en jätte bra film igår. Honey med Jessica Alba. Riktigt bra. Kändes som jag sett den tidigare, men jag tror bara det vet ett liknande koncept. Ska kolla på den snart igen:) Tyckte mycket om den:)

Sitter och kollar på The Voice och glider runt på nätet efter nåt skoj. Gick upp 6.30 och kan inte somna om. Vet att det kommer att komma framöver, men inte nu, nu när jag vill att de ska komma...

Ska åka en sväng till IKEA idag:) Ska väl egentligen bara köpa gardinstänger, långa men det kommer säkerligen bli lite mer smått och gott:) Men kommer i alla fall ha pengaspärr på kortet. Hur mycket som helst kan jag ju inte göra av med:P Kanske ska springa in o köpa några skor oxå:P Hittade ett par igår, men måste testa igen så jag vet att dom är riktigt sköna:)

Rihanna och Lady Gaga har tydligen gjort en låt tillsammans. Måste kika in på YouTube och lyssna om den är nå bra;)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0