Can´t touch this...

Ja, vad säger en.

Lördagen fick jag låna bil:) Skjutasade R, M och T till tåget och sedan drog vi till Västerås på kvällen. Jag, wifie, D och P. 
Gjorde ett tappert försök att racea med en Nissan Skyline:P Själv åkte vi en Toyota Avensis, gissa hur det gick?:P Inge vidare. Det sa swichhh och så var han borta.. Men kul var det:)

 Söndagen blev inte riktigt som planerad. Var och handlade på morgonen. Vaknade runt 10 så vid 11 åkte jag till Coop och Plantagen och Skopunkten. Åkte och käkade med wifie när ajg kom hem.
Skulle få besök, men icke. Sen skulle jag åka o hämta R, M och T i Örebro istället för tågstationen istan:P Drog med mig wifie så jag inte skulle behöva åka själv dit:)
Satt och poppa musik och käka Gott och Blandat och gasade ur mig lite ilska.. Skönt:)

Planterade om blommor och målade igår. Var riktigt mys:) Känner mig som en riktig hemmafru. Fattas bara man o barn:P haha

Idag blir det bio med Mammsen! Mys!:D Massa popcorn!:D


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0