Tv, boxer helevete!

Japp. Igår när jag kom hem upptäckte jag att alla kanaler inte fungerar. Jag funderade på varför. Har vi betalat räkningen, Ja och det är bara vissa kanaler som inte fungerar. Jag stängde av den och tog ut och stoppade i korter igen. Samma sak ändå, "ingen åtkomst". Nehe, så jag stängde av skiten, eller ne, jag kollade på en kanal som fungerade, men var grymt irriterad!

Testade idag när jag kom hem, om det hade hänt något kul. Som om att kanalerna skulle fundger:) MEN ICKE!
Jag ringde till kundtjänst och fick prata med en automatisk röst som ska guida dig igenom det hela. Då ska man ha en av kanalerna på som inte fungerar. Det ska stå i 1 timme och uppdatera kortet, och då ska det fungera. Tv:n har nu stått på i 1½ timme och ingetning, INGETING har hänt! SKOJ! Har ingen tid att ringa till ComHem nu och sitta i köer. Ska ju dra snart! Men det blir ett - för ComHem idag.


Nej, nu ska jag gå och bli lite fattigare (optikern, linser, anna, och räkningar!) Jippie!


Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0