"spinn round round round"

Huvudet är äntligen bättre! Tack för de! Men att tabletterna ska fungera, det vet jag inte om jag tror på!

Har käkar Nuggets och Pommes ikväll. Gott som fan!

Hart fortfarande ont i axlarna, men jag hoppas det går över snart. Über knuten Hugo har övertagit mina axlar just nu.


Fick en låt överskickad av Johan "35 Right  Round - Flo Rida" As bra. Så var tvungen att poppa lite med Michis:)
Blir alltid så när jag har gaft migrän. Får massa energi och vill lyssna på skit hög musik o mår allmänt bra. Vilket är skönt, och det kan jag behöva just nu:)

Kollat på lite jobb till sommaren nu. Några fanns det så dom ska jag söka. Måste bara få över mitt CV från mammas dator jag har hemma till våran, så jag ska nog föra över lite imorgon när jag är där:)




Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0