Helgen i Örebro!

Jaha, nu är jag hemma. Jag kom ju såklart hem igår, men hade ingen ork över huvudtaget att sätta mig här.
Så då tar jag det nu:)

Fredagen: Lillebror sov här från torsdagen, vi tog bussen från mamma efter kalaset och sedan nanna  vi kudden. Han sov på soffan och klockan 12 åkte vi ner på stan för jag var tvungen att köpa schamopp o balsam innan vi skulle åka.
Träffade wifie en kortis innan vi gick till tåget. Satt där en stund och väntade, innan det kom. Sen byta i Arboga och vänta där en stund och sedan framme i Örebro klockan 15. Malin Sofie, Ronja o Rebecka kom och mötte upp oss och sedan åkte vi till hotellet:) Det var samma hotell som vi var på året innan och jag fick samma rum som jag hade då.
Vi käkade vid 18 det var sjukt gott:) Satt o drack lite, åt gott med mycket trevligt sällskap! Vi hann med och bada oxå. Jag och MS skulle inte blöta håret. Det slutade med att sminket runnit bort och frisyren inte längre var en frisyr....
Tillslut, när natten kom hamnade vi framför kareoken.... Jag sjöng inte. Men det var de andra som gjorde. Och bra vet jag inte om det lät heller:P Men kul var det!:)
Kom isäng vid halv 2 skulle jag tro att klockan var.

Lördag: Upp vid halv 8. Trott som bara den. Knackade på hos MS och följde med henne ner och käkade frukost.
Sen var det incheckning klockan 10-12. Så där satt vi, det var lite dåligt med folk i början men sen droppa de på:)
Käkade vid strax innan 12 och byttes av av Andreas o Micke.
Klockan 12.40 så var det samling för barnen som skulle till Lek Och Bus landet:) 35 ungar och 10 tal vuxna åkte dit. I år hade vi reflexvästar med oss till barnen och till oss vuxna. Så himla smidigt! Det var inga problem att se vilka som hörde till oss:)
Vi var där till 16 tror jag det var. Sen var det mat vid 18. Så jag hann duscha och göra mig iordning innan. Blev buffe. Ocj jag kan berätta att det godaste laxen som jag någonsin ätit (tror jag i alla fall) finns på Scandic i Örebro!
Sen var det lotteri dragning. Att vuxna kan vara så galna över och vinna eller inte vinna:) haha Kul hade vi i alla fall med några få missöden..
Blev mer kareoke på kvällen, nu sjöng jag. Jag, MS och M började sjunga. Kan absolut inte påstå att det lät bra, men kul var det:) Sen fick vi konkurrens av K. Han var mig en jävel på att sjunga. Riktigt duktig!
Kvällen blev inte så sen. Men jag kunde inte somna, så jag låt på rummet och kollade TV till 2.
Söndag: Var då fruktansvärt trött men det vara bara att gå upp.
Frukost, och sedan möte. Belv invald i styrelsen som suppleant. Jag och en kille från Strägnäs, som jag sedan fick åka med hem till Eskilstuna. TACK!
Vi lunchade och sedan bar det av hemmåt.
Åkte lite åt fel håll till en början, men det kallade vi sightsing:)

Årsmötena är underbara. Jag älskar att åka på dom. Och träffa alla! Underbart! Har så kul tillsammans! Mera sånt:)

Ne nu måste jag plugga!

Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0