Fredag / Lördag

Igår gick jag upp med tuppen. Halv 6 ringde klockan. Bussen gick tjugo i 7 och jag började 7. En lugn dag på jobbet med lite små pyssel o varor att plocka i ordning.
Slutade vid 1 och fick skjuts av Tida hem. Väldigt snällt!

Drog ner på stan med Michis o skulle kolla Lagerutförsäljningen på stan. Jo tjena, vilken rea!
Köpte en klänning/tunika på Cubus. Svart stickad. Underbar! Så nu har jag ångest. Får inte shoppa mer förrens i slutet på april!

Vaknade ganska nyligen. Ikväll blir det fest hos Michis bror och sedan ska vi vidare ut. Vart vet jag inte än.
Så antingen blir det den svarta stickade klänning/tunikan eller en rödaktig kort klänning från GinaTricot.
Svårt val, får väl testa o se vilket som känns bäst:)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0