Ensam är stark...

Handen på hjärtat
vem kan lova
Att man kan stå
för att ensam
är stark

Har precis kommit hem. Hade matte lektion idag, så jag passade på att hälsa på mammsen:)
Hon tog hemnyckeln från mig. Nyckeln till mitt gammla hem. Mitt hem jag haft under stort sett hela uppväxten!
Vi gjorde slut helt enkelt:P Nej inte riktigt. Jag vet att det alltid hänger en nyckel hemma om jag skulle komma dit.
Så jag kommer alltid att komma in om jag vill:)

Snackade lite om hur jag ska göra till hösten, men pluggandet. Jag har kommit på en ny plan. Mohaha;)

Har precis betalat räkningar och fört över pengar så jag kan plocka ut mina linser. Hej och hå 600 spänn åt skogen! Men jag kommer i alla fall att se bra;)

Ska käka lite och packa till jag ska ner på stan igen vid halv 4 tiden.
Ska sova hos Anna inatt och se hennes nya boende:) Ska köpa liten present först:)

Ska till apoteket oxå oxh hämta ut antibiotika. YES!:P


Kärlek till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0