En nyvaken Chris

Har precis gått upp. Har sjukt ont i halsen, men det kommer ljud när jag pratar i alla fall (jag har nämligen testat).
Wifie var visst kvar hemma såg jag när jag gick upp. KOllade skorna och jackorna, och tittade in i hennes rum och där låg hon o sussade.

Idag ska jag läsa det där kapitlet om Macro och Micro. Undra om vi får reda på vårat provresultat idag? Skulle ja vilja!

Ska sätta mig nån dag (ondag eller fredag) och ändra i mitt CV och söka jobb. Ska skriva ut de oxå så jag kan gå runt med. Måste ju ha ett jobb till sommaren. BIG TIME!

Drömmer massor nu på nätterna. Hjärnan håller väl på och rensar. Kommer nästan alltid ihåg sekvenser, men inge mer...

Ska nog dricka lite te för halsen.

Igår va vi förresten på Jysk en snabbis. Köpte en våg (och så mycket skillnad har det ju inte blivit sen man flyttade) och påslakarnset. Vart riktigt snyggt i mitt rum.
Sen gick vi till SveaPlan på kvällen och köpte gottis. Usch! Inte konstigt att vågen pekar åt fel håll:P
Men promenaden var skön. Så fruktansvärt dryg uppförbacke på hemvägen bara. En seg backe, men det gick, utan och stannar, bara sakta ner lite:)
Fick ont i huvet när vi nästan var hemma. Kan tänka mig att blodtrycket blir för stort i huvet.  Men de gick över rätt omgående:)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0