dumdumdumdumdum

Hur smar kan man bli?! Jag är då tamme tusan den trögaste som går i ett par skor! Fuck!
Smart drag Chris! Jävligt smart drag!...

Vaknade med migrän idag. Toppen! Jag som måste sitta med arbete hela dagen och sedan ta mig till skolan! Har tagit en tablett och väntar på att den ska värka klart så jag kan börja. Kan inte fokusera på någonting just nu! Jävla skit!

Ingen bra dag idag! Usch! Nu säger jag upp mig! Lämnar över till yngre förmågor (haha)

Måste kolla om det finns någon tvätttid med. Annars måste jag tvätta hos mammsen immorgon. Har inga rena kläder o ha på mig när jag ska iväg i helgen! Jävla skit de med! Vill inte!



Skit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0