Dagens

Idag var jag nere och skulle på lektion. Men det var ingen från min grupp som kom, så ingen lektion.. Hms..
Träffade Jossa på stan och vi käkade.
Har haft ont i magen och mått illa i 2 dagar nu. Har haft så tidigare, men vet inte vad det är. Ska väl ringa sjukvårdsrådgivningen någon dag. Nånting är det ju.

Tog en power nap när jag kom hem. Sov i ett par timmar. Grymt skönt!
Sen har vi städat. M kom över med A och hjälpte till:) Gick grymt fort:)

Vi hade en liten incident, vi stod ute på balkongen o rökte och A stängde dörren o drog ner handtaget. För ett par sekunder trodde vi inte att vi skulle komma in. Utan vara fast på balkongen. Men efter lite snack med A så öppnade han dörren:)

Ikväll blir det lugnt. O i morgon ska jag jaga bankkillen!


Kärlek!<3


Kommentarer
Postat av: IDioten

Powernap är inte ett par timmar. En powernap är runt 20 minuter. Folk tar powernaps, för att få ut mer av dagen. T ex sova 20 minuter var 4 timme vilket resulterar i 2 timmar per dygn. Det är vetenskapligt bevisat att det funkar.



Folk gör detta för att få ut mer av dagen och hinna med mera. När du tar en powernap ska du absolut inte sova för länge så du hamnar i djup sömn. Gör du det och vaknar kan du känna dig groggy, helt borta och tröttare än förut!

2009-04-01 @ 23:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0