4 dagar kvar!

Sen har jag shopping förbud. Inge utemat, inge onödig shopping. Jag får lägga band på mig helt enkelt.
Men har till på måndag på mig:P

Var och kollade skor idag. Michis ville hitta några stövlar, och det gjorde hon. Jag med:P Ett par 39:or. jag har inte haft 39:or sen jag var kanske 13 år. Ett par skinn stövlar, bruna på Jarmeu´s. Dom hade rea. 200 spänn på alla stövlar! Riktigt nice, speciellt när dom hade kostat 1,600 innan!:) Bra jobbat Chris!

Vi lyxade även till det med Spicy Hot idag. Tamme Tusan så gott det är med Spicy Hot mat! Länge lever nummer 8!

Ikväll blir det ett bad, lite ansiktsmask och tidig kväll. Ska jobba imorgon. 7 - 13, sen blir det o kolla lagerrensningen på Himmel Riket!:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0