hemma.

Jag vet. Har varit dålig uppdatering. Bara haft väldigt mycket nu ett tag.
Varit på sjukhuset fram och tillbaka ett par dagar. Men nu ska jag klara mig själv. Skönt!
Har varit jobbigt. På flera olika sätt.. Men jag vet att det är bra nu. Snart i alla fall!

Idag blir det återhämtning på soffan. Men ska faktiskt ta mig över till Sis en stund.

Måste äta något oxå. Lite lunch kanske skulle sitta fint.


Jag ser mig själv som stark. Jag tror att jag är stark men vid sådana här tillfällen märker jag hur svag jag kan vara. Hur svag jag varit dom här dagarna och hur nära jag varit till gråt och alla andra möjliga känslor. Men det kanske är bra oxå. Att få lära känna alla sina sidor. Som man redan trodde att man visste att man hade som kom fram under dom här dagarna.. Bra va?!....


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0